Det där j*vla långa håret

Känns som trenden att ha riktigt långt hår är här nu. Forumen är fulla av trådar ''hur får man långt hår?''
Och ja, självklart är jag en av dom ;)
Det som alla snackar om nu är Ricinolja. Det är en olja som egentligen används som laxeringsmedel.. Det ska göra att håret växer snabbare. Jag har beställt hem 500 ml från Bodystore.com tillsammans med tabbletter med olika mineraler som tydligen ska få håret bra och långt snabbare. Jst nu äter jag silica, hud hår och naglar. Det har jag gjort i kanske lite mer en 1 månad nu. Och jag har märkt mest på mina naglar.. dom växer hur snabbt som helst i vanliga fall men nu väser dom dubbelt så snabbt. Så långa naglar har jag.
Och jag är väldigt slarvig med body lotion och på vintern är det ju viktigt eftersom huden blir torr MEN min hud är ganska len.. och jag har inte smörjt in mig på en vecka :O
Håret käns lenare och är inte lika frizzigt. Och jag tappar inte så mycket hår längre. Det växer nog inte så mycket snabbare, men det har helt klart fått bättre kvalitet :)

så här fint va mitt hår 2008.. Det ska jag fan få igen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0