Börjar bli riktigt sjuk

Min hosta har bara blivit värre och jag är helt igen täppt. Både näsan och halsen är bara.. Usch!
Jag fattar inte hur jag ska orka sätta mig och öva inför 2 prov, till imorgon?
Vad ska jag göra?.. Herregud. Jag mår inte bra och jag kommer aldrig bli frisk om jag måste gå till skolan varje dag.
Hela förra veckan mådde jag dåligt men gick på typ alla lektioner ändå.
Jag vill bara sova..

Och eftersom jag inte mår så bra har jag ingen ork alls att lägga in magebilder som jag tänkt göra.
Men jag ska försöka hitta orken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ner med rökningen som drar ner ditt immunförsvar kanske? Och som dessutom skadar ditt barn. Du är sjuk i hela huvudet.

2010-05-30 @ 18:38:26
Postat av: Carin Berggren

Vad är det för en elak människa som har skrivit ovanstående inlägg???

Det är inte kul att vara höggracvid och ha hosta det finns liksom inte plats att andas när man har en bebis i magen. Krya på dej och skit i knäppskallarna!

2010-05-31 @ 18:52:03
URL: http://rally-sally.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0