Frågor och svar del 1

Emma

När du och dn pojkvän bråkar, vad är det ni brukar bråka om då?

 Sv; Det brukar ofta vara små saker. Onödigt bråk som egentligen inte behöver finnas. T.ex. när han inte svarar på sin mobil så kan jag flippa över. Men ibland är det om lite alvarligare saker.

 

Andrea

hur träffades du och din pojkvän?

 Sv; Vi träffades igenom kompisar. Mina tjejkompisar från skolan kände honom. Men jag hade aldrig träffat honom. Men sen så blev vi presenterade för varandra. Ärligt talat så kommer jag inte ihåg exakt hur vårat första möte va. :P

 

Anonym

Vem är pappan??

 Sv; Jag skriver inte ut namn i bloggen förutom mitt eget.
Men man kan väll säga att pappan är en kompis som blev ett förhållande.

 

Jasine

hur lan du vara tillsammans med ett sådant svin til pojkvän.

han skall se upp till dig,vara lycklig att han har flickvän och snart ett barn.
inte se upp till dataspel...

 Sv; Jag vet att han kanske inte är den mest romantiska killen. Och han sprider inte direkt min väg med rosen blad. Men jag kan säga så att han har blivit bättre. Det har han faktiskt.

Och jag älskar det svinet ^^


Anonym
asså jag undrar om du och din pojkvänn ville ha barn? för ni verkar ju så himla glada och så...
och så undrar jag om du vet om det är en kille eller tjej ;)


Sv: Nej, jag bestämde i för några år sedan att jag inte skulle ha några barn alls. Jag kanske kunde adoptera men inte föda! Haha, det blev ju inte riktigt så nu. Jag ville ju inte ha barn. Men jag kunde inte göra abort. Och jag kände kärlek till den lille saken där inne. Speciellt när jag började känna rörelser.

Vi ska försöka ta reda på vad det blir för kön. Ni kommer få veta när det händer :)

 Bara för att det var frågor om min pojke så får ni en bild på honom. (från turkiet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0