Lite om Turkiet resan

Det va underbart att få komma till riktig värme en vecka. Jag och pojkvännen hade det jätte mysigt.
Trode att vi skulle bråka. Men jag blev bara lite små sur när jag va hungrig och han små rettades med mig.
Jag längtade inte hem speciellt mycket. Förutom när gubben i Mosk'en sjön mitt i natten.. Varje natt. Och det va en hnd utanför hotelet som reagerad eå ljud typ. så varje gång någon gick förbi skällde den.
Fast det va igentligen inte så farligt. Jag lyckades ju alltid somna ändå.

Vi hade 20-30 grader varmt ungifär.


HOTELET ADORA APART

UTANFÖR HOTELET

MITT GULA HUVUD. HAHA!

ISKALLA POLEN SOM POJKVÄNNEN TYP ÄLSKADE. HAHA!


JAG VID POLEN. uSCH VAD FUL BILD XD

STRANDEN - HAVET

INGÅNG TILL MARKNADEN


Kommentarer
Postat av: EMMA

Lägg in mer bilder från turkiet! kul att se på:D:D:D

2010-05-25 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0