Mamma byxor...

Även om jag lovade mig själv att inte köpa mamma kläder så har det nu blivit ett måste.
dom vanliga byxorna blir försmå i midjan men förstora restern. dom blir för ''pösiga'' om ni förstår vad jag menar? Jätte störnade. Och eftersom jag ska till turkiet nästa vecka tänkte jag att kortare byxor blir ett måste.

Fick en BH också stl 75D. Och jag måste ha den på snäppet längt ut eller i mitten. Förut hade jag alltid längt in och jag hade alltid stl 70.. snacka om att kroppen förändras.

Här kommer lite bilder. Det ser ju inte fruktansvärt ut. Man kan ju snygga till det lite. Jag är fortfarande tonåring ;)


Det måste ju blir väldigt varmt om magen sen, eller? :O

Vad tycks? Kan man gå runt såhär?

Kommentarer
Postat av: Miakela

Gud vad mysigt det ser ut att vara gravid! :) Måste säga att det faktiskt "lyser" om dig när man ser dig i skolan. Haha, låter mobbat att säga så, låter som ngt gammla gummor säger eller ngt :p

2010-05-10 @ 20:59:33
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0