Varför dålig uppdatering?

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera. Men det kommer tyvärr vara så under nästa vecka också. Det är sista veckan att arbeta för sina betyg i skolan så jag måste värkligen kämpa in i det sista. 3 prov nästa vecka så jag kommer nästan inte hinna blogga alls.
Men jag ska iaf försöka med något inlägg då och då. :)

Och jag känner mig lite små sjuk och har gjort det hela veckan. Hostar och nyser. Usch usch!
Det blir inte bättre eftersom jag har varit tvungen att vara i skolan och inte kunnat ligga hemma för att bli frisk.
Snacka om jobbigt.

På måndag så ska jag till barnmorskan för att kolla blodvärdet och lite sånt. Hoppas hon väger mig. Här hemma väger jag nu 59 kg. Och i sommras vägde jag 47. snacka skillnad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0