Allum med elin och alex

Sitter och tråkar framför datan.
Skulle träffat Daniel i Allum men han skulle träna så jag gick med elin och shoppas 2 nya Bh:ar. Hehehe.
Ist för att deppa shoppar jag och äter. Håller mig på bra humör. Men eftersom Magnus vägrar snacka med mig helt plötsligt så blir jag bara sur och vilket gör att det är svårt att sakna honom. Så det är la bra, eller något? :S

Känns konstig att kägga upp bilder på ny inköpta Bh:ar men det gör jag sen ändå för det är ju typ bara tjejer som läser bloggen? :P


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad gör du med mitt stackars barnbarn..han ser alldeles vettskrämd ut?! Ge Magnus lite tid så kommer han nog över surheten.

-Kram-

2010-11-29 @ 18:49:45
Postat av: Rebeca

Du är en stark tjej ska du veta frida, jag tycker de e konstigt att han helt plötsligt bara slutade prata med dig eftersom att ni trots allt har en son tsm!

Han måste ändå förstå att han har en son som behöver honom också!



Så jag ser de så kommer du klara detta för du e extremt stark!

Lycka till med lill grabben :)

2010-11-29 @ 22:31:21
URL: http://thislifeismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0