Börja dagen med en Actimel

God Morgon!
Idag ska jag spenadera min första natt utan Alexander. Det kommer kännas konstigt att inte vakna flera gånger under natten. Men känner ändå att jag måste sova ut. Tjejerna kommer också hit i kväll.

Börjar min dag med en Actimel. fick bara lust att testa. Den va faktiskt väldigt god. Men hur vet man om det gör någon skillnad när man dricker dom? Aja, dricker dom för smakens skull. Haha.

Just nu ligger Alex och sover så jag och Magnus ska små städa lite här hemma..


Kommentarer
Postat av: Mikaela - 14 år och gravid

sv: Nej jag går i 9an nu :)

Men på vårterminen kommer jag läsa på distans och få hemundervisning :)

2010-11-05 @ 11:25:40
URL: http://www.micahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0