Då va man igång igen!

Nu kör jag på med bloggandet igen!
Behövde en liten paus. Det händer väldigt mycket just nu.

Det här har hänt:
Socialen ringde och berättade att dom INTE tänker göra en utredning. Blev väldigt glad.
Bråkat en del med pojkvännen..
Och igår fick jag nog ett av dom värsta beskeden jag skulle kunna få just nu: Skolan jag skulle gå på läger ner stylist linjen jag skulle gå. Min dröm blev pankaka. Känner att allt bara rasar i mitt liv. Varför ska allt i mitt liv gå åt helvete? Jag kommer inte kunna gå någon annan stylist linje då jag har för låga poäng. Så jag får helt enkelt gå något annat...Oj va motiverad jag känner mig för de. Har alltid hatat skolan, men den här gången så längtade jag.. Och nu måste jag gå något jag inte vill...




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola hade du tänkt gå på då, som lagt ner med linjen? :(

2010-11-23 @ 17:24:22
Postat av: Susanne

Du kommer inte in på någon annan skola? Du har ingen möjlighet att kanske läsa upp något betyg nu under året?

-massor av kramar-

2010-11-23 @ 19:55:17
Postat av: Rebecka

Vilken skola var det du tänkte gå på?:)

2010-11-23 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0