Duktig alexander

Nu har vi varit på fotografering. Alexander va jätte duktig med huvudet. Vi bestämde oss för att testa att ha honom på mage. Och det gick jätte bra! Han höll upp huvudet och det verkar som att vi fick ett litet smile också :)

Bilderna skulle komma om 3 veckor. Kanske lägger upp på bloggen. Vi får se ;)

Snart kommer Elin hit också.

Fick också hem ett brev från socialen idag. Dom har fått in en anmälan för att någon har oro för Alexander. Jag vet vem denna personen är och om du läser det här så säger jag bara: Tack så jävla mycket! Pucko.

Ska dit på måndag och bevisa för dom att Alexander har det jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Alexander har det jättebra! Du får gärna lämna mig som kontaktperson hos socialen om dom har några frågor eller nåt. Nu har jag inte sagt det på ett tag men du är en fantastisk mamma och Alexander kan inte ha det bättre än hos dig.

-Massor av kramar-

2010-11-04 @ 15:53:40
Postat av: Vilda

Du verkar vara en otrolig fin och bra mamma åt Alexander och du har en jättefin familj som stöd. Förstår inte hur någon kan skicka in en orosanmälan till socialen, vilken idiot! Men ni kommer att klara er utan problem och det kommer socialen också att se. Du har en jättebra blogg tjejen, jag följer den varje dag och tycker att du är en stark människa, som vågar gå emot alla andras fördomar och visa dem att du kan, för du fixar det och ska vara stolt över dig själv! Hihi, länkade precis till din blogg från min blogg, det här är ju en av mina favoritbloggar! Många kramar och tankar till dig och din familj

2010-11-06 @ 09:50:13
URL: http://flickanvilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anmälan var ju iofs mot Alexanders far... Som inte är den mest skötsamma person, iallafall inte tillräckligt så för att vara en bra far.

2010-12-24 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0