Ingen stans att ta vägen!

Har panik. Jag har ingen stans att gå. Kan inte gå till Magnus och jag kan inte stana hemma.
Jag kan inte gå till någon kompis för dom är i skolan och dessutom kan jag inte sova över där när jag har Alexander. Vill bara bort här ifrån. Just i sådana här tillfällen önskar jag att jag inmte hade Alexander. Så jag bara kunde springa ut och sitta på ett berg och ta en cigg och bara tänka. (Men tro inte att jag inte vill ha Alexander)

Tur att Alex sover nu så jag får lite tid själv..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Frida gumman, ring till mig så kanske jag kan sluta tidigare på jobbet och ta Alexander en stund så att du får vara helt själv, ibland behöver man det.

-Kram-

2010-11-18 @ 07:43:20
Postat av: helena

Förstår hur du känner dig! Det är inte alltid lätt att ha småbarn och det känns som man aldrig får nån tid över till sig själv. Använd dina nära och kära och fråga om dom vill ta hand om din son medans du tar en fika med vänner och går en runda på stan, eller bara för att få sova ut ordentligt. Alla mammor kan behöva avlastning eller lite tid för sig själv. En pigg och glad mamma ger ett piggt och glatt barn.



Ta hand om dig, kram

2010-11-22 @ 12:05:48
URL: http://diarysofhelena.blogg.se/
Postat av: matilda

hej! Jag har gjort en header som du kansk skulle vilja ha. Du kan la skriva vad din e-mail adress är ?:o<3

2010-11-23 @ 11:15:43
URL: http://sonly.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, måste bara säga att bilden var sjukt fin =)

2010-12-03 @ 20:36:03
URL: http://emelievidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0