Mammas bebis är hemma igen!

När Alexander kom hem för några timmar sen så kom Alexander hem. Jag hade så mycket mjölk att det gjorde ont. Så han åt sen somnade vi båda två. Även om Alexander inte va här under natten så vaknade både jag och Magnus samtidigt vid 6 tiden på morgonen och hade svårt att somna om. Tog nog mig en halvtimma.
Sen va vi tvungna att gå upp vid halv 10. Och jag tog en dusch sen kröp jag ner i sängen men Magnus tyckte inte jag skulle sova och drog av mig täcket hela tiden :(

Det är skönt att ha lill killen hemma igen. Nu ligger han och bubblar i babysittern. Sötnos ♥


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för lånet av lillprinsen, hör av dig när du vill vara barnfri nästa gång. Han åt middag med oss och spelade Maffia Wars med farfar. Sedan har han varit ute och gått med hunden två gånger och charmat folk.

PS. vill du att jag skall följa med på måndag?

Massor av kramar till bästa Frida och söta Alexander!

2010-11-06 @ 16:37:30
Postat av: anapanda

haha åh vilken liten söting du har :)



har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

2010-11-07 @ 11:26:44
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0