Mötet på soc.

Mötet med socialen är ju väldigt personligt. Så jag kan ju inte direkt berätta så mycket om de här..
Men dom ska höra av sig om en vecka så får vi se om det blir utredingn eller inte.
Hoppas verkligen att det inte händer. Ville aldrig ha kontakt med soc. Vill inte ha deras hjälp eller pengar. för de tär inget jag behöver.
Anmälan gick mest ut på att ''anonym'' va orolig för att Magnus inte skulle vara en bra pappa. Är så jävla arg! Fyfan..
Förlåt att jag svär som en jag vet inte vad. Men är så iritterad på vissa personer just nu.. *arggh*

alexander har det bra, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är en jätte bra mamma och Alexander har det toppenbra!

Eftersom jag känner dig och vet vad detta handlar om (utan att lämna detaljer öppet) så bara strunta i vad anonym säger, du vet att det inte stämmer vilket vi i din omgivning också gör.

Men det var väldigt onödigt av anonym.

2010-11-08 @ 16:41:30
URL: http://javlahammare.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vem var det som skickade in "anmälan"? Eller är det personligt?

Grym blogg!! Älskar ditt mod!

2010-11-08 @ 17:06:16
Postat av: Susanne

Massor av kramar till dig!Du är en fantastisk mamma och Alexander har det jättebra hos dig. Vad gäller Magnus som pappa så finns det kanske en del att förbättra ;) men det är bara att jobba på det.

2010-11-09 @ 07:39:26
Postat av: Knuza

Om inte han skulle vara en bra pappa så skulle väl han inte ens träffat Alexander ? Och så tror jag även att du skulle säga ifrån till honom om han var det . Inte sant ?

Hoppas att allt går bra ..



Kram

2010-11-09 @ 11:51:24
URL: http://knuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0