Blopp

Jag är verkligen trött. Natten har inte gått speciellt bra med alexander. Tror han hade ont i magen. Kl 5 i morse så va han jätte skrikigt och gnällig så jag gick upp med honom. Efter ca en timma fick han mat och efter en stund somnade han om.
Magnus tog honom vid 8 tiden när han vaknade och gick upp med honom så jag fick sova en stund till.
Men är forttfarande jätte trött.. usch..

Kommer inte hem förns senare i kväll för jag glömde nycklarna hemma och mamma är i uddevala..
Ska försöka hinna lägga upp bilder sen också.
har några bilder på magnus och alexander som jag lovat fixa också :)


Kommentarer
Postat av: ~Fatimaswary§

ofta? :D skit bra blogg ju drf vann du:)

2011-03-20 @ 14:13:08
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Postat av: Girliee

Varför berättar du inte om förlovningen?

2011-03-20 @ 16:18:29
Postat av: Sabina - blivande ung mamma 18 ♥

Vilken liten goding du har :)

2011-03-20 @ 21:32:10
URL: http://sabinahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0