God morgon.. typ :P

Den här natten gick faktiskt ganska bra med Alex! Han somnade vid 22.00 och sen så vaknade han vid tolv men då fick han nappen och somnade om. Sen nästa gång så skrek han väldigt mycket och varken jag eller Magnus förstod varför. Så jag sa till Magnus att kolla klockan och när han kommer tillbaka har han gjort välling och säger ''klockan är halv 6'' så då var det inte konstigt att han var  så ledsen han måste varit hungrig! Men han åt då iaf, och somande om.

Det blir ingen visning på radhuset idag för mamma sa att vi ändå inte skulle köpt de. antar att hon mest ville se hur det såg ut eller nått sådant.

Aja, åker hem vid halv 4 från Magnus så lägger upp bilder så fort jag kan när jag är hemma :)
nästa gång tar jag med mig min data när jag åker till Magnus så det blir lite roligare med bilder och så.

Hade tänkt försöka lära mig hur man lägger in vido klipp så ni får se alexander göra sina konstiga ljud och skratt och så. Någon som vet och kan beskriva?

Ni får gärna skriva mejl till mig!
[email protected]

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0