God Morgon!

God Morgon!
I går kväll när jag skulle lägga alexander så bestämde jag mig att frsöka med att han skuell sova själv. Jag la honom i spjälsängen och satt brevid och pratade med honom och sjöng. Men inte ville han sova för de... Även om han gnugade sig i ögonen och var jätte trött så var sova det sista han ville. Speciellt själv..
Så Jag gav upp, släckta lampan och la mig i sängen. Han låg nu i spjälsängen när det va mörkt och Han blev tyst en stund så jag tänkte att han kanmske somnat! efter 5 min börjar han skrika. Jag är då så himla trött att det känns som jag ska svimma så jag hämtar honom och lägge rhonom hos mig. Han somnar direkt..

Under natten vaknade han ett par gånger men somnade snabbt om igen när han fick nappen.
Dock gick vi upp kl 8 nu och jag är fortfarande trött och har huvudvärk. Jippie..!



Igår så visade mamma mig något konstigt.. Det är typ som att sticka, fast man stickar inte. :P
Det är en rund grej och man kan typ göra mössor och så för dom finns i olika st. Den jag håler på med är i arm storlek typ så jag ska göra handleds värmare :D

 - så här ser den ut, och jag vet att jag ser mongo ut :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det är så himla kul att du har börjat blogga igen! Har verkligen saknat dig och din blogg!

2011-03-08 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0