Innan jag blev gravid etc...

Innan jag blev gravid så, vad ska man säga.. jag levde livet? Jag drack hela tiden, speciellt under sommaren 2009. Blev jagad av polisen någon gång också.. Jag smög ut på nätterna, skolkade från skolan HELA tiden för att vara med Magnus. Jag brydde mig inte om min framtid alls.

När jag blev gravid förändrades jag. Jag va tvungen att ta igen skolan så att jag kunde få ett bra jobb senare. Jag mognade under graviditeten. Fast jag är fortfarande tonåring. Dock inte på det sättet jag va förut...

Om jag inte blivit gravid så vill jag knappt tänka på vad som skulle kunna hänt... Jag hade gått ur skolan med hemska betyg, behövt gå IV, Festat massa och jag ch Magnus kanske inte ens skulle varit tillsammans längre... Tror att det mesta bara är posetivt allt med Alexander.

Och jag tror det är just sånt här som dom personer som tycker att ''barn inte ska föda barn'' inte riktigt vet om. Om jag inte fått Alexander kanske jag inte haft någon framtid alls. Jag tror faktiskt inte att jag hade förståt alvaret med att skita i skolan förns det var försent.


(innan jag blev gravid - jag till höger)




JAG

JAG

Kommentarer
Postat av: Greta - 15år och tvillingmamma!

Innan jag blev gravid var jag också en "partypingla". Men nu kan man ju inte vara det direkt, och det är jag glad över!

2011-03-27 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0