nähä!

Lite små sur på barnpsykologen.. skulle vara där klockan 14. Blev några minuter sen för Alexander var tvungen att BAJSA.. :P Så då blir jag stressad, som vanligt när jag ska någonstans. Och små springer dit och det tog mig  ca 10 min. så runt 14.10 är jag där. ringer på (dom har typ porttelefon) Men kommer det någon och öppnar? Nej.  Ringer på 3 gånger och väntade i 5 min. Men ingen Lena. då tänkte jag ''Nähä! då får la vi gå tillbaka hem då!''

Om hon nu skulle ställa in våran möte borde hon kanske ringt eller något? Men nix..
Aja, fick en promenad ch huvudvärk såå.. jag borde la inte klaga egentligen? ;)


Kommentarer
Postat av: Terese

dåligt att hon inte hörde av sig :O

2011-03-16 @ 10:09:26
URL: http://froststedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0