Navel!

Vill så gärna skaffa navelpiercing!
Trodde aldrig att jag skulle kunna ha det efter att jag varit gravid. Trodde jag skulle ha massa fula bristningar och typ ha ''mamma fett'' på magen. Men nu när jag inte har de och inte kommer skaffa fler barn dom närmsta typ 10 åren så vill jag ha navelpiercing. Tycker det är så fint. Spciellt på sommaren! Och då är det ju bra om jag typ skaffar det nu. För då har det ju läkt till sommaren och så :) Måste bara övertala mamma.. Jobbigt att man fyller 18 NÄSTA år.. vill vara 18 nu :(



Kommentarer
Postat av: belinda

hej! :D

deet är super fint med navelpiercing, har en själv(:

men du vet att det kan ta upp till ett HELT ÅR innan det har läkt?(:

2011-03-19 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0