Nytt hem?

Va och kollade på lägenheten vi lagt bud på. Och just nu verkar det inte som om någon mer har lagt något nytt bud. Kanske blir det vårat nya hem? Bor hos mamma nu, och det är med henne jag ska flytta tillsammans med mammas nya, och ibland är hans dotter där och min syster.
Lägenheten är verkligen jätte fin, och om vi får den komme jag få ett större rum än nu, och det är mycket finare.
sitter och hunderar på hur jag skulle kunna inreda.. Åååhh... vill verkligen ha den lägenheten.... Hoppas hoppas!


Kommentarer
Postat av: ida

hej har du gått i furulund ?

2011-03-29 @ 10:13:43
Postat av: Susanne

Håller tummarna jättemegamyckethårt så att ni får den!

-Kram-

2011-03-29 @ 10:55:13
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du var jättesnygg på den bilden, lixom ba wow..! :o :D <3<3

2011-03-29 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0