Reklam blogg??? Inte vad jag vet!

Börjar bli trött på alla som komenterar. För vet ni vad det är folk skriver? ''Kolla in min blogg, har massa roliga tävlingar bla bla bla'' Jag bryr mig ärligt talat inte om eran ''veckans blogg tävling'' för jag har ALDRIG vunnit en sådan tävling ändå. Så jag antar att min blogg suger? Men tydligen så är den jävligt bra att göra massa reklam på. Jag hade lovat mig själv att tillåta alla komentarer när jag började blogga. Men dom är komentarerna som inte har något att göra med den här bloggen. tar jag bort.

Aja, ha det bra!

Hallo ich bin ein poo. Und Ich mag Gemüse mit Schweinefleisch

(jag gillar google translate ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0