Snart sängen

Kom hem från resturangen vid 20.00 tiden. Perfekt till Meodifestivaln. Va det någon mer en jag som tyckte det va JÄTTE spänande?! Satt och hoppade i soffan. Hahah! Japp jag är knäpp ;)

alexander sover, Magnus tittar TV och jag bloggar och läser bloggar :P

Kan tyvärr inte lägga upp bilderna på det jag köpte eftersom jag är hemma hos Magnus men fixar det i mon när jag kommer hem.
På tal om i mon, då ska vi på visning på ett rad hus. Skriver mer om det i mon också.

ska snart sova, Nattis!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, Men du är ju en duktig bloggare och vet vad folk gillar så det är klart att folk vill läsa din blogg (:

Tack, Jag älskar totti hihi (:

Han är typ som en valp men endå fullvuxen hihi (:

2011-03-12 @ 23:03:19
URL: http://blondinenblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0