Snö??

Hallå? Det ska inte vara snö ute nu! Den va ju härlig sol i går och jag vill ha vår och sommar.. Nä va sur jag blev på vädret nu :(

Ska snart ta bussen till Magnus. Kommer ta med min laptop så jag kommer kunna göra ett inlägg då och då.

Men tänkte ha en frågestund tills på måndag. Eftersom det kommit en del nya läsare så kanske dom vill fråga något. (alla får såklart fråga)

Så ställ en fråga i kommentarer eller mejla mig!
Lägger upp alla frågor o svar på måndag.
Mejl: [email protected]


Kram!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej jag har inte läst din blogg så jättelänge men jag tycker verkligen att den är bra! Jag undrar hur en vanlig dag med alexander ser ut. Liksom hur mycket måste du igentligen göra med honom och är det väldigt jobbigt eller är det bara kul?

2011-03-18 @ 22:32:05
Postat av: Emelie

Hej jag är lite nyfiken på hur du fick reda på att du var gravid och varför du beslöt dig att behålla honom (menar inget illa med det sista är nyfiken bara).

2011-03-18 @ 22:34:23
Postat av: Erik

Vad skulle Alexander heta om han varit en tjej? Hade du andra killnamn på lager?

2011-03-18 @ 22:35:34
Postat av: Ylva

Vad sa dina vänner och föräldrar när de fick reda på att du ar gravid? Och vad tyckte folk i din skola? Var det någon som frös ut dig? Och kolla folk på dig när du gick runt där med din stora mage? Älskar dig blogg för övrigt den är superbra!

2011-03-18 @ 22:37:56
Postat av: Anonym

Har du funderat någon över hur ditt och Alexanders liv kommer bli om några år? Hur tror du att det kommer att se ut då?

2011-03-18 @ 22:39:16
Postat av: Anonym

hur har du förändrats som person efter att du fick alex? :)

2011-03-19 @ 17:31:00
Postat av: Anonym

hur har du förändrats som person efter att du fick alex? :)

2011-03-19 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0