Söt present.

Hej!
Igår så va jag på möte på familjehuset. Går dit för att prata av mig lite.
Och när jag möter Magnus på busshållplatsen säger han att han köpt en present till mig. Och jag blir jätte nyfiken såklart. Han sa att eftersom jag va så ledsen när Oskar (min kanin) dog så ville han göra mig gladare. Men en HAMSTER! Så himla söt  är den. Självklart går det ju inte att glömma Oskar helt. Men ändå. Hur guligt är inte det av Magnus?
Det var dock väldigt svårt att välja namn till den lille. Men jag bestämde mig för att den skulle heta Viggo. :)
Han är ju väldigt svår att ta kort på men ska försöka få en bra bild ^^ 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-03 @ 22:40:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0