svar på kommentar :)

Medans jag försöker fixa USB kabeln så kan jag svara på en fråga jag fick för några dagar sedan :)

Och frågan va om mitt löshår. Vart jag köpt det och hur mycket det kostar etc.

Jag köpte det i göteborg i en salong som heter safari. Det kostade 690:- och då ingick clips som man syrfast.
Jag är lite 'nybörjare'' när det gäller att sy ihop löshåret med clips. Och det är olika svårt beroände på vilken ''tjocklek'' man har. jag vek min första del 2 gånger(4rader ihop). och satte på 3 clips. och dom 2 andra delarna vek jag 1 gång (2 rader ihop). Den tjockare delen har jag på baksidan och dom 2 andra delarna är mest för att fylla ut och göra så det ser lite mer äkta ut :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Jag har en fråga. Rökte du under graviditeten?

2011-03-28 @ 14:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0