Svar på kommentar :)

Hej!
Har du och Magnus hittat tillbaka till varan igen? :)


Svar: Japp! :) Vi va ifrån varandra i 2 månader. Jag och alexander försökte hälsa på minst 1 gång i veckan så att Alex inte skulle tappa kontakten. Men jag och Magnus kom inte sådär jätte bra överens och han åkte bort ett tag och då kunde vi inte träffas alla på några veckor och när han flyttade hem igen hittade vi tillbaka till varan och det känns bättre en någosin :)

(Ja, det är jag som lekt med hans hår, Hehe)



Kommentarer
Postat av: A

Jag har följt din blogg ett bra tag, jag känner dig int men blir ändå så glad att ni har hittat varandra igen. hoppas allt löser sig till det bästa för dig, du förtjänar det!

Ha det bäst!

<3

2011-03-07 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0