Ullareds sugen igen!

För er som följt min blogg ett tag vet ni hur mycket jag ÄLSKAR Ullared(Gekås). Och ja nu börjar jag bli riktigt sugen på att åka dit igen. Alexander behöver en del nya kläder och jag med. Har typ 2 byxor som passar. Alla andra är förstora...
Och igår när jg ställde mig på vågen vägde jag 47.. Hur lyckades jag gå upp från 44 kg till 47 kg på typ en vecka? (båda gångerna hade jag inte ätit innan jag vägde mig)

Iaf, sitter hemma hos Magnus med Alexander och känner mig väldigt trött..


Kommentarer
Postat av: klara

Hej!

Har du och Magnus hittat tillbaka till varan igen? :)

2011-03-06 @ 18:53:37
Postat av: Veronica

Grattis! så kul att du har gått i vikt upp igen :D

2011-03-06 @ 22:14:43
Postat av: Emmy Asklöf

Fin blogg! :)

Allt bra ikväll?

Kram

2011-03-06 @ 22:52:04
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0