ÄNTLIGEN SOL!

Jippie! I helgen när desmond va hos pojkvänen så låg vi 2 ute och solade. (med kläder).
Det börjar bli svårt att liggar på mage på hårda plana ytor tex golv. Magen har börjat växa ordentligt nu.
Fast jag är fortfarande ganska liten. ^^

Idag va jag och älsklingen hos barmorskan och hon mätte magen och vi lysnade på hjärtat. Allt va perfekt. Förutom mitt blodvärde som sjunk eftersom jag varit så dålig på att ta järn tabletterna. Skärpning Frida!

Och jag hade utvecklingssamtal idag också. Jag har möjlighet att få godkänt i väldigt många ämnen och jag bara gör några redovisningar och så. Nu måste jag klara det här!

 - hej jag är söt!


 - Jag och desmond har delat intresse. SOLA!



/f



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vecka är du i? :)

2010-04-13 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0