Barnvagn,spjälsäng m.m

Jag och mamma har kollat lite på Blocket.se på Barnvagn, spjälsäng m.m.
Det ska bli kul när det närmar sig och man går ut och shoppar små kläder och så. Det är ju nästan det roligaste!
Om någon skulle ha något bra tips på olika märken eller vart man kan hita fina bebis saker får ni gärna lämna en komentar :)

Bebis sparkar har börjat kännas lite mer. Ibland känns dom även när jag går. Det gjorde dom inte innan.
Mys, Mys ♥

Snart ska jag duscha och smörja in mig med massa krämer. Len hud = härligt!

/F♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.kidsonly.nu borde du kika in! väldigt söta kläder :D

2010-04-19 @ 21:53:31
Postat av: Anonym

polan och pyret

2010-04-20 @ 17:07:49
Postat av: Thessii :)

H&m finns mycket fina barnkläder fast det finns mer och sötare inne i stan på h&m !! :)<3

2010-04-21 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0