Fått ganska många frågor om...

...Om hur mina föräldrar tar min graviditet.
Såhär är det.
Min mamma har stöttat mig från början även om hon inte gillade tanken med att bli mormor vid 43 års ålder.
Men min pappa har det varit lite värre. Han hatade nog det nästan. Det va värkligen jobbigt för honom.
Efter ett tag så bestämde han sig för att asceptera det. OM det blev en KILLE. Men nu tror jag inte det spelar så stor roll för honom.

Innan jag blev gravid så va jag en av den värsta sorten en 15 årig tjej kan vara.
Jag sprang hemifrån på nätterna till kompisar (oftast pojkvännen) och ibland kunde jag gå ut runt 02.00 och ta en cigg med en kompis. Jag brukade då hoppa ner från mitt fönster som ligger på andra våning ( ca 1,5 m).
Ibland följde kompisen med och knuffade upp mig eller så gick jag in igenom dörren.
Jag hade värsta betygen. 9 ig hade jag förra året.
Under sommaren 09 drack jag väldigt mycket och min pappa sa till mig att min framtid va på en bänk utanför systemet.. Det va jobbigt att höra de. Att ens egen pappa kan säga så. Men sen så fick jag höra att min kompis mamma hade sakt det också '' Frida är ju alkohlist''. Det va ockå jobbigt.
Det va mycket andra saker som hände under hela 2009 och under vissa tillfällen så skärde jag mig, grät varje kväll och hade självmords tankar...



OBS! har ni mer frågor om min familj m.m. MEJLA. [email protected]

Lite gammla bilder på mig



Kommentarer
Postat av: Bebis mormor

Frida - jag är så stolt över dig och älskar dig jättemycket. Pappa har vant sig vid tanken, och han kommer att älska bebis oavsett vad det blir. Du är en stark tjej med båda fötterna på jorden. Du blir en bra mamma! Jag har fullt förtroende för dig och din framtid.

2010-04-05 @ 08:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0