Helgen tar slut..

Japp, nu börjar helgen nå sitt slut. Det är söndag och klockan är 14:37.
Idag fyller pappa 50 år men det va igår vi firade honom. Då kom moster, farmor, farbror och pojkens familj.
Jag ha jätte nervös för att det skulle bli en tråkigt kväll där alla åt och sen sprang iväg för att slippa lida. Men det värkade som alla hade det trevligt. Och jag va nära på att pissa ner mig flera gånger. Det blir alltid så när jag skrattar mycket. Ganska konstigt.. Någon mer som har det så?
Vid 20.00 tiden gick jag och pojken ner till fritidsgården och killarna spelade fotboll och jag tittade på.

Och imorse när jag låg hemma hos pojken så sparkade inte bebis och det hjälpte inte att jag petade på magen eller något. Blev ganska rädd men sen när jag gav upp så kände jag några små rörelser och blev lung igen.

ska nog ta lite att äta nu.
/F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0