Klarat Redovisngarna! + en dålig bild på mage.

torsdag idag. I går och i tisdags hade jag redovisningar.
Tisdag: Edvard Munch. värkade som min kära bild lärare gillade informatitionen.
Onsdag: Svencka/so läraren blevv nog typ överlycklig över att jag faktiskt gjort ett arbete i tid. Haha.

Min kära mentor blev jätte överaskad när jag berättade för henne att jag gjort redovsingarna.

Jag:
- Jag gjorde faktiskt redovisningarna i tisdags och i går.
Mentor:
-Va?! Gjorde du? gud så bra Frida!
Jag:
- Varför ser du så chokad ut?
Mentor:
- Jo, det är ju inte så ofta du gör saker och ting i tid. Men det va jätte bra att du gjorde de nu.
Jag:
-Du borde vara stolt över mig då! :O
Mentor:
-Det är jag...

så nu har jag säkrat mitt G i SV och kanske MVG i bild. Hoppas på det bästa!
/F
 - ser ni? Liten bulle har jag iaf ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0