Nu märkar jag skilnaden mellan dom och mig

Jag tänkte inte på att det faktiskt skulle bli såhär. Jag va så naiv och trodde att alla mina vänner skulle dricka mindre och att vi skulle göra andra roliga saker. Men Jag antar att jag inte skulle tänkt så för nu när saningen slår mig, så slår den hårt. Det gör ont. Och det är plågsamt. Men det är något jag får stå ut med nu.

På valborg ska ALLA ut och dricka. Men inte jag. Jag får inte, och jag kan inte. Det är verkligen jobbigt.
Jag va ALLTID med och drack förut. Missade inte ett ända tillfälle. Nu kommer jag missa alla.
Och det har jag valt. Det är såhär det måste vara. Vad har jag för val?
Och dessutom så vill jag inte bli av med lillen. (som just nu sparkar, vet bebis att jag skriver om den?)
Hur kan man sakna drickandet? Jo. Det är inte själva drickande i säg. Det är det man gör när man dricker. Alla blir så sociala och man hittar på massa skoj...
Aja. Jag får stå ut bara.

Här kommer en lite bilder. (köpte kläningen och leggingsen idag)





Klänning 199:- Gina Tricot
Leggings 99:- Gina trocot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0