torsdag, fredag och idag :)

I torsdags så va jag och pojken på förälsdra grupp för ''unga'' blivande mammor.
Dom va runt 20-25... Och när vi skulle presentera oss så berättade jag att jag gick i grundskolan och va med kompisar på fritiden. Dom hade jobb.. väldig skillnad. Det känndes så fel att sitta där. jag va ju lixom jätte mycket yngre. + att alla andra va jätte stora och jag såg ut som en liten skit som inte alls va gravid.. väldigt jobbigt. Får se om jag går nästa möte..

Fredagen va som som mina fredagar brukar vara. Sitta på gården sen sova hos pojken.

Och idag så har jag inte gjort så mycket. Fixat fakta om Edvard Munch som jag ska redovisa om på tisdag.
Och på onsdag ska jag redovisa om Astrid Lindgren. På fredag har jag religions prov..Puuh! Jobbigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0