Beställt kläder

I går så fick jag för mig att beställa hem lite kläder. Eftersom jag inte får gå i affärer ännu med Alex pgv smitt risk så beställer jag kläder ist. Vilket var väldigt kul! Kunde inte bestyämma mig för vilka kläder jag skulle ha för det fans så mycket men jag kan ju inte kasta bort alla mina pengar... Men det va rea och det fanns massor med fint.
Ett tips är Nelly.com. Hittade massor med fint under 100 kr!

Det är verkligen svårt att ha tid med bloggen nu när alex är så liten. Han behöver mig jämt och det är svårt att få någon tid för mig själv och jag känner att jag redan börjar tappa kompisar. Det är jobbigt. Men jag önskar inte att han inte fanns.

Sen när mamma och lillasyster börjar jobba och gå i skolan igen blir det nog väldigt ensamt. Jag hoppas bara att dom här första månaderna går fort så att alex klara sig utan mig längre stunder så jag kan ta en fika med kompisar och så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0