Fireflies

Vill man att alexander ska sova så ska han ha ren blöja full mage och musik. Och inte vilken musik som helst. Fireflies med Owl City.

Konstig nog värkar det inte som han kan somna hos mig eller något. Han kanske känner av att jag inte är på toppen humör just nu så han kanske blir orolig av de eller något. Men nu går mormor (min mamma) och försöker få honom att somna för jag verkar ju inte lyckas idag.. så super trött nu är jag också.. Tufft att vara mamma. Men om alla andra klarar det så gör jag nog det med.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Är fullständigt övertygad om att du klarar det, du har skött det perfekt hittills!

2010-08-25 @ 18:48:41
Postat av: sindy daher

åååh vilken sötnos!! Lägg ut mer bilder på lillen <3 Puss<3

2010-08-26 @ 20:26:39
URL: http://sindydaher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0