Men seriöst!

Mycket knäppa komentarer får man idag. Tänkte svara på en till komentar.


Hej Anonym!
En nyfödd bebis är inte bara att lägga i sängen och så somnar han. Anledningen till att han blir övertrött är att han inte kan somna pgv av olika saker. Han har varit lite gasig i magen och väldigt orolig. det är bara 2 saker.
Om du tror att jag tror att livet är en dans på rosor så kan du inte ha läst många inlägg. Mitt liv är ingen dans på rosor och jag har inga speciella planer. Det värkar som du bara trycker ner mig för att dina planer gick åt helvete. Du vet inte hur mitt liv är. Eller har varit.
Svara på det här är du snäll.
Vart finns rosorna i det här?
Otrogen pojkvänn
Föräldrar som skiljer sig.
Kompisar som går i mot en.
+ en massa annat!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tycker du gör det bra. kämpa på!

2010-08-30 @ 12:57:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Miakelala

varför är du fortfarande med honom ifall han är otrogen? Du förtjänar så mycket bättre än så! och lyssna inte på alla de dumma kommentarerna, de vill bara ha någon att hacka ner på! jag tycker det verkar som om du klarar dig finfint med tanke på omständigheterna! Skulle du kanske kunna skriva ett inlägg om utbildning kanske? Är nyfiken på vad du planerar att läsa för linje, samt vart du planerar att läsa :D

2010-08-30 @ 17:09:12
Postat av: J U S T S I N G I T ♥

Hejsan =) hur är de med dig idag då :D

2010-08-30 @ 17:10:09
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: Emmi & Fille :D

hej frida , vi tycker att du gör ett jättebra jobb med alexander så som vi läser.

låt ingen trycka ner dig eller kommentera dumma saker , har dom inget att säga så kan dom hålla käften . vi ville bara kommentera för att säga till dig att vi tycker att du e en bra mamma :) o dom andra kan skita ner sig . KRAM :)

2010-08-30 @ 18:42:11
Postat av: Isa

Du ska skita i sånna där kommentarer som du får. Jag tycker att det låter som att du gör att bra jobb med att vara mamma. (: Håller med om att det skulle vara kul att veta vilken linje du har funderat på att gå.

2010-08-30 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0