Ni Anonyma.

När ni är Anonyma eller bara skriver ett namn så finns det igentligen bara ett sätt för mig att svara och det är ju i inlägg. Så för er som vill vara 100% säkra att få svar, skriv gärna en mejl adress som jag kan svara er på eller om ni har en blogg så skriv den.
Men för er som verkligen inte vill lämna ut något av er (och alla andra som har frågor) tänte jag ha en frågesstund. Ett inlägg en gång i veckan där jag lägger upp frågor och mina svar. Det kommer nog mest vara dom som jag inte kan sicka svar till som jag kommer ta med men också intressanta frågor.
Vad tycker ni om de? :)♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det tycker jag låter bra! :D

2010-08-31 @ 19:38:25
Postat av: M

Det låter jätte bra! :D:D

2010-09-01 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0