Sista inlägget om komentarerna!

Det här är sista gången jag förklarar inlägget om att det är pinsamt när alexnader skriker. Sen orkar jag inte bry mig om vad folk säger. Jag ger upp isf...

Dom flesta tror att en ung tjej inte klarar att vara mamma. MEn det gör dom flesta. Och jag vet att jag är en av dom. Och det är pinsamt när ens barn skriker FÖR ATT om man inte vet varför så börjar folk runt om skring kolla på en och tycka att man är en dålig mamma. Och det tror jag många mammor tycker. Att känna sig som en dålig mamma är det värsta som finns när man nyss fått barn. Och ni som säger att jag inte är mogen för att jag inte gillar att folk ser mig som en dålig ung mamma får mig att må ännu sämre. Hoppas ni förstår att det inte är mitt barn jag skäms för utan mig själv.

Och tack till alla er som förstår och tycker att jag sköter mig bra!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Frida, du gör ett fantastiskt jobb och för varje gång jag träffar dig så blir jag mer och mer imponerad av sättet du handskas med Alexander på.

2010-08-30 @ 20:26:58
Postat av: ronja

Hej Frida, jag skulle näst in till kunna skriva en bok om hur grym du är. Haha människorna som säger att du inte är mogen osv, dom är bara dumma i huvudet. Men jag orkar inte skriva en bok, ville bara säga att du är grym, inte för att du är "tonårsmamma" som många kommenterar utan just för att du är grym som står upp för din sak. Känner du att du är mogen så är du det ! :D



Kram på dig

2010-08-30 @ 23:45:27
URL: http://quinzeronjaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0