Tack till er som svarade!

Tack till er som svarade på mitt inlägg ''vad tycker ni?''.
Jätte kul att veta att ni läser ofta och tycker det jag skriver är intressant. Det får mig att vilja forsätta blogga!

Jag hade tänkt lägga till lite saker i bloggen snart. Eftersom jag inte gör så mycket på dagarna har jag funderat på att testa bodylotions och lite smink och så. Förutom Alexander, som innebär väldigt mycket jobb så gör jag inget på dagarna, så att blogga om lite andra saker en min vardag så lägger jag in något om något annat då och då, är det okej med er? :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tycker det är helt ok med lite andra saker och testar du smink och bodylotions så ta gärna upp, hur dom känns och luktar och hur länge det sitter kvar ordentligt (ex foundations och liknande)

2010-08-27 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0