Testade produkter

Först så har jag testat Dove - Summer Glow. En bilig brun utan sol produkt. 43.95 :- om man ska vara exakt.(på ICA)
Hur är den? Hur rekomenderar jag att den ska användas?
Själva lotionen är ganska kletig och tar några minuter innan den torkar. Och du ska helst vara ny duschad och gärna använda någon form av skrubb som tar bort gamla hudrester så du inte blir fläckig. Om du inte vill duscha varje gång innan använding utan vill bli jätte brun så ska du smörja in dig med en annan lotion först och ta på denna efter. Färgen kommer dagen efter om du duschar på kvällen, vilket jag rekomenderar. Vakna upp med lite brunare ben en när man somnade är ju inte helt fel! :) Det tar några dagarns använding innan man blir riktigt brun. Men jag tycker det är bra, det ser mer naturligt ut!


Andra produkten. By CCS.
Demons & Angels Foaming Face Wash och Face Gel. (rekomenderas ej till känslig hud!)
Vet inte priset, men kan ta reda på det om någon vill. Säg till isf!

Hur är den? Hur rekomenderar jag att den används?
Face Wash - Det är som en pump och när man pumpar så kommer det ut skum typ. vilket man tar i hela ansiktet. Det är perfym i som har lukten på grens till kill perfym. Luktar otroligt gott dock. eftersom den luktar lite killigt så lyckades jag få pojkvännen och att testa. Dagen efter så tyckte han att hans finnar (dom få han brukar få) va borta. Så han tyckte den nog va helt okej. Jag tycker också den är jätte bra, låt den sitta i någon minut, kanske samtidigt som du borstar tänderna. Då skunker skumet in och huden blir super len.
Face Gel (används efter Face Wash) - Är som dom flesta gels. Man behöver inte ta så mycket. För mig räckte det med mindre en en 50 öres krona att smeta in, ;) Man blir väldigt len av den här också.
Dom här produkterna rekomnederar jag verkligen! Man behöver int eha problem med huden för att använda dom. Jag har nästan aldrig finnar eller så men älskar att få baby len hud. Toppen! :D



Någon produkt ni vill att jag testar? säg till vart jag kan hitta den så ska jag göra mitt bästa! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja tack, jag vill gärna veta priset på face washen och var man kan köpa den.

2010-08-29 @ 07:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0