Vad tycker ni?

Vad vill ni veta? Vad vill ni att jag skriver om?

Det är svårt för mig att läsa era tankar..

Jag ska iaf försöka göra inlägg oftare. Kanske ett om dagen iaf.

Glöm inte att komentera, får inga komentarer längre. Haha. Bryr mig inte extremt mycket eftersom jag bloggar mycket för min egen skull. Men det är ju kul om folk ändå skriver lite ibland. :)

På torsdag fyller jag år så då ska jag vara hemma hos pappa eftersom vi inte har någon soffa hemma hos mamma och vi har bara 4 stolar. Så att fira mig blir lite svårt. Självklart ska Alexander vara med då också.
Jag önskar mig faktiskt inget. Bara pengar. Vill kunna köpa mer kläder och beställa hem löshår. Haha. Jag tror jag fått kläd sjukan eller något ...


Kommentarer
Postat av: Mindus

Hej!



gå hjärna in på min blogg och läs :) jag hoppas du gillar den! Jag gillar din blogg, du skriver lagom långa inlägg :) kommentera mina inlägg så kan jag kommentera dina också :) ha det bra! :)

2010-08-08 @ 22:58:04
URL: http://minndus.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag gillar allt du skriver om Frida, allt är intressant tycker jag =)



Mest är det nog för jag är väldigt nyfiken, går in på din blogg två gånger om dagen haha ;)



Fortsätt skriv om Alexander hur det går, skriv om dina kläder och allt du gör för det är grymmt kul att läsa om någon som inte handlar om mode och smink -.- haha.



2010-08-09 @ 01:52:17
URL: http://quinzeronjaw.blogg.se/
Postat av: Jennie

Va söt han är :D Lycka till med allt! :)

2010-08-09 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0