Feber :(

I lördags va Alexander hos sin farmor och jag va ute med kompisar. Efter någon timma började jag känna en speciell huvudvärk och mag känsla jag får när jag har/börjar få feber. Jag försökte ignorera det. Men när jag och Magnus kom hem på kvällen gick det inte att ignorera längre. Jag svettades och frös. Tänkte att det kanske kan vara mjölkstocking som man kan få när brösten blir över fyllda med mjölk. Jag hade det i början när Alex kanske va 1 månad.

Jag antar att jag faktiskt bara ät sjuk.

Fast jag har jätte ont i ena bröstet, är hur öm som helst. Även om det inte är fullt.. Och det gör ont när Alex äter från det. Tror att jag måste sluta amma, vill ju inte ha olika stl. på dom :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0