Kärlek finns inte.

Kärlek existerar inte i min värld.
Den ända kärlek som är äkta är kärleken till min son.

Jag vill inte bli sårad mera. Med kniven i hjärtat sitter jag här. Det har jag gjort ett tag nu. Varför dör jag inte? Eller är det meningen att jag ska lida ist?

Folk säger att dom är min vän, att dom älskar mig att jag är den ända.
Men det stämmer ju inte.
För då skulle jag ju inte varit ensam nu, eller hur?

Nej, för kärlek existerar inte i min värld. Och det kommer den aldrig göra.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag älskar dig Frida! Känner du dig ensam så är du välkommen förbi jobbet för en kram och en kopp te!

-mazza kramar-

2010-12-16 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0