fick Nattligt besök :O

Man kanske inte ska säga natt.. mera morgon.
Kl 3.50 vaknade jag av en mardröm. Mardömen handlade om min pojkvän och en annan tjej. Jätte hemskt. Så när jag vaknar snyftar jag lite och sen går jag ner och tar ett glas vatten.
10 min senare ligger jag i sängen och hör en doff på rutan. Jag blir jätte glad för den enda som kommer och kastar saker på min ruta mitt i natten är vem? Jo, min älskling!
Så jag tassade ner och släppte in honom och så gick vi upp och la oss i sängen och pratade lite sen kliade jag honom på ryggen och sen somnade vi efter en stund.
Blir alltid lika glad när han kommer hit, speciellt mitt i natten ^^

Nu ska jag bjuda på en bild .. Lite syns det iaf, va ju jätte smal innan :P



/F ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0