Går sönder!

Nationela proven dödar mig!
Jag går sönder av stress! Det här är så jobbigt imon ska vi sitta från kl 8.20 till 11.00 och skriva en text.
1. tanke karta
2. skriva kladd
3. ren skriva
Jag som alltid får panik under prov! Och i går känndes allt så bra. Vilket inte är bra. För när det känns bra för mig på prov så går det alltid jätte dåligt. Kemi provet fick jag 14 och Godkänt var 26. Och jag trode allt gått jätte bra.
Fan va ledsen jag blev. Har kännt mig jätte ledsen den här veckan. Och många av mina kompisar tycker jag är sur och tråkig. Kan jag hjälpa att jag mognar? Jag är inte sur. Jag har inte varit bitchig eller något.
allt känns bara fel. super jobbig vecka..

/F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0