Igår blev fail!

dagen började ju bra, vaknade upp med pojkvän och vi bestämde att gå på bio. Men först skulle han gå hem och spela. Det gick jag med på bara jag fick ha honom sen på kvällen. Men Alla bio biljeter va slut. Och då bad jag honom hyra en film och komma hit. Men det ville han inte. Han ville häldre sitta på ett ''lan'' med några kompisar och sin storebror. Så jag fick sitta hemma med mamma och kolla på tv. Och det fanns inget bra på tv igår.
Kunde dagen bli mer fail?
Kanske inte dagen, men jag! Mina hormoner slog till mig i ansiktet och jag låg och grät i min säng i någon timma. Jag kunde inte somna ensam där i min stora säng, PÅ ALLA HJÄRTANS DAG! Ganska patetisk kväll. Ganska patetisk Frida.
MEN, för oss tjejer betyder dom här små dagarna väldigt mycket!
KILLAR! Tänk er för, okej?



/f♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0