Lite dålig på att uppdatera kanske?

Ja.. Jag vet jag är grymt dålig på att uppdatera.
Men det är svårt att vara aktiv här samtidigt som man gör massa annat.
Men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen iaf :)


I lördags så shoppade jag med Mamma. (hon betalade, hihi)
Jag köpte:
1 par jeans från BIKBOK 399:-
1 par rosa jeans från BIKBOK REA 99:-
1 par jeans leggings BIKBOK (tror det va 99:-)
1 par mysbyxor BIKBOK 199:-
1 tröja H&M ( tror den kostade 99:- )


Sen hade Jennifer tjej middag hemma. Så jag va där.
Sen stack jag hem vilade och mötte sedan upp pojkvänen och sov där. Mys ♥
ska vara där nästa helg också. Och då kommer Desmond. En liten hund som älskling passar.
Måste säga att jag älskar den hunden. Ävem om han fisser under täcket om nätterna!

Puss Puss♥
/f




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0