MVC - mötet igår

Tänkte berätta lite om vad som hände på mötet igår.
Det brukar ju inte vara så mycket som händer. Men jag antar att vissa är lite nyfikna. ^^

När vi kom dit pratade vi om maten och så. Jag har ju haft det lite jobbigt med det.
Så vi tog blodprov och så. Och allt va bra. Blodvärdet hade sjunkit lite. Men det va tydligen normalt.
Jag hade bara gått upp 1.5 kg sen senast jag vägde mig. Och det va inte så mycket tyckte barnmorskan. Men hon sa att antagligen så har jag svårt att gå upp i vikt även om jag är gravid. Men det löser sig. Bara jag äter bra.
Och efter v20 börjar magen växa sa hon också. När det är ens första barn tar det tid.
Men det gör inte så mycket.  Och vi ska snart få höra bebisens hjärta! Så kul! :D


/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0