Slappis Lördag

Dagen har verkligen varit en äkta slappis dag.
Vaknade upp i min nya säng brevid älskling. Finns det ett bättre sätt att vakna upp på? Förutom när man fyller år och får tårta på sängen? ^^
Sen åt vi frukost. Jag bestämde mig för att låta han gå hem till sin älskade data i några timmar. Hans bror och kompisar va i lokalen coh lanade.. Jag antar att han blev lite ledsen när han inte fick vara med så mycket. Men det skiter jag i för han spelar varje dag + att han lande med en kompis under veckan. Jag vet.. så hemsk är jag.. tihi!

I kväll blir det Melodifestival. Jag Min syster och Mamma kommer sittar framför tv.n. Sen kommer älsk vid kl 21.00 och kl 21.30 börjar en film på 5.an.

Tråkig dag kanske?.. Det gör mig inget. Känner mig så stressad för skolan att jag inte bryr mig om jag skulle somna några timmar. behöver det.

/F♥

 - Jag börjar få rundare ansikte har jag hört. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0